اس ام اس عاشقانه

زن قداست است...برای با او بودن باید مرد بود نه نر...

به وبلاگ خودتون خوش اومدین

اس ام اس عاشقانه

چ دلیلی داره باشی، وقتی ک تورو نمیخوام!

بی تو اصلا نمیمیرم، اینو فهمیدی تو حرفام!

بی تو خیلی راحتم من، غم تو چشمام نمیشینه!

بودنت برام مهم نیس، همه حرف من همینه!

به تو احساسی ندارم، جا تو قلب من نداری!

پس برو وا3 همیشه، بهتره تنهام بذاری...

- -- --- ---- ----- ------- ----- ---- --- -- -

خدا میخای بدونی چی کشیدم / عوض کن با خودم ی روز جاتو

ب هرکی دل سپردم آخرش رفت / بیا ببینو بشناس آدماتو

نمیشه با صداقت زندگی کرد / نمیشه وقتی قلبا جنس پوله

تو دنیای ک لبخند و محبت ی کار غیر قابل قبوله...!

- -- --- ---- ----- ------- ----- ---- --- -- -

عاشق هرکی شدم فک میکردم تنهاس،

فک میکردم خوبه، فک میکردم با ماس

کی از آدم عشق خواس، کی از آدم دل خواس

عاشق هرکی شدم "شارژ ایرانسل" خواس...

- -- --- ---- ----- ------- ----- ---- --- -- -

آمدی دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل با دیدن تو نمیتپد،

میلرزد...!

- -- --- ---- ----- ------- ----- ---- --- -- -

کل دنیا را هم ک داشته باشی، باز هم دلت میخواهد بعضی وقتا...

فقط بعضی وقتا برای یک لحظه هم ک شده همه ی دنیای یک نفر باشی...!

- -- --- ---- ----- ------- ----- ---- --- -- -

همه چیز با تو شروع شد، اما هیچ چیز بدون تو تمام نمیشود!

حتی همین دلتنگی های من...

 

 

 

 

کافه چی بر روی میزها شعر می نویسد
اینجا طعم دلتنگی ها از قهوه هم تلخ تر است … !

---------------------------------------

کافه را گرد دلتنگی گرفته
صندلی های خالی
فنجان هایی از تنهایی لبریز

---------------------------------------

نبودنت را غروب های زمستان
در قهوه خانه ی دوری سیگار می کشیدم
نبودنت دود می شد و می نشست روی بخار شیشه های قهوه خانه
بعد تکیه می دادم به صندلی چشم هایم را می بستم
و انگشتانم را دور استکان کمر باریک چای داغ حلقه می کردم
تا بیشتر از یادم بروی
نامرد اگر بودم نبودنت را تا حالا باید فراموش کرده باشم
مرد نیستم اما نامرد هم نیستم
زنم و نبودنت پیرهنم شده است

---------------------------------------

کاش بعضیا
اگه ول می کنن می رن
اگه تنهات می ذارن
نگن که دلیلشون واسه انجام بعضی کارا چی بوده
بذارن همونطور فک کنیم اون کارا رو از روی دوست داشتن
یا اینکه دوست داشتن کاری واسمون انجام بدن انجام دادن
بذارن یه باور خوب خوب ازشون داشته باشیم
یه باور به شیرینیه اولین قهوه
نه به تلخیه آخرین قهوه

---------------------------------------

قهوه چشمان توست
تیره ، تلخ ، اما آرام بخش و اعتیاد آور

---------------------------------------

اینایی که از پاییز بد می گن
نرفتن تو حیاط خلوت بشینن یه فنجون نسکافه بخورن
که بفهمن پاییز یعنی چی

---------------------------------------

دیگر بازی بس است
بیا شمشیر ها را کنار بگذاریم و فنجانی قهوه بخوریم
اما چرا دستان تو خونی و پشت من می سوزد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از لذت هایی که دیگه نیست این بود که یـه وقتایی که از سرما دستام قرمز میشد تا چشمات بهشون میفتاد میگرفتیشون تو دستات و هــــــا میکردی و میگفتی : باز تو دستکشات یادت رفت دختر ؟ ولی نمیدونستی که من از قصد اونارو ته کیفم قایم میکردم …
چه لذتی داشت دیدن نگرانی”تو” برای “من”

-----------------------------------------

به یاد قرارهایمان هر روز بی قرارت میشوم !

-----------------------------------------

نحس ترین روز سال روزی بود که فهمیدم یک عمر باید بی تو تحویل شود سالهایم …

-----------------------------------------

معلم گفت فعل را صرف کن !
گفتم : رفتم رفتی رفت و سکوتی کلاس را فرا گرفت …
بغض گلویم را فشرد ، بغضم را شکستم و گفتم : دلم را شکست و رفت ، غرورم را له کرد و رفت ، عشقم را بی رحمانه رها کرد و رفت …
او برای همیشه رفت ، رفت ، رفت …

-----------------------------------------

سخت است اتفاقی را انتظار بکشی که خودت هم بدانی در راه نیست !

--------------     ----------------------

میگویند لیاقت نداشت نمیدانند که تو فقط دوستم نداشتی…همین

-----------------------------------------

از بین تمام دردها سوختن بدون شعله بدترینه…

-----------------------------------------

ﺍﺳﻤــــﻢ ﺭﺍ ﺳﻨﮕـــــﮯ ﻧﮕـــﮧ ﻣﮯ בﺍﺭב ؛ ﺧـــــﻮבﻡ ﺭﺍ ﮔــــــﻮﺭﮮ
ﯾــــــــﺎבﻡ ﺭﺍ ﻧﻤﯿـــבﺍﻧﻢ

-----------------------------------------

سنگ ها شاید ولی گنجشک ها هیچ وقت مفت نبودند
قلبشان میزد….

-----------------------------------------

گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شعر گاهی می گریاندم اما کلمه ای نیست در جهان که بازم بدارد از گریستن !

---------------------------------

گذشته ها گذشته … اما تلخ گذشته اونم برای من !!!

---------------------------------

من همیشه از اول قصه های مادربزرگ می ترسیدم و آخر هم به واقعیت می پیوست …
یکی بود … یکی نبود !

---------------------------------

سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری :
“غم تمام می شود”
“غصه نخور”
“مشکلات حل می شود ”
و …
دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟!

---------------------------------

ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم !

---------------------------------

مطمئن باش هیچوقت فراموشت نکرده ام ؛ فقط دیگر ساکت شده ام ، همین …

---------------------------------

غم انگیزترین جدایی اونی بود که :
نه کسی گفت “چـــرا ؟” و نه کسی فهمید “چـــــرا ؟”

---------------------------------

خیالت خیال رفتن ندارد …
خودت چه ؟ قصد آمدن نداری ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

delam mikhahad virgol basham ta vaghti be man miresi maks koni

-- - --- -- - --- -- - --- -- - --- -- - ---

 khash mishod zendegi ra ham avaz kard mesle"chai"vaghti ke sard mishavad...

-- - --- -- - --- -- - --- -- - --- -- - ---

kheyli sakhte ba boghz benivisi ba khande bekhanand...

-- - --- -- - --- -- - --- -- - --- -- - ---

dost dashtane kasi ke shoma ro dost nadare mesle baghal kardane kaktos mimone har chi mohkam tar baghal koni bishtar asib mibini....

-- - --- -- - --- -- - --- -- - --- -- - ---

del haye pak khata nemikonan...sadegi mikonand va emroz sadegi paktarin khataye donyast....

-- - --- -- - --- -- - --- -- - --- -- - ---

tamame arezo haye emshabe man,nadidane fardast...

-- - --- -- - --- -- - --- -- - --- -- - ---

bazi az adama mesle dode mimonan bi khabar miyan to zendegit mishinan va rozegareto siah mikonan...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قهوه چشمان توست

تیره ، تلخ ، اما آرام بخش و اعتیاد آور

- ----- - ----- - ------ - ----- - ----- -

اینایی که از پاییز بد می گن

نرفتن تو حیاط خلوت بشینن یه فنجون نسکافه بخورن

که بفهمن پاییز یعنی چی

- ----- - ----- - ------ - ----- - ----- -

دیگر بازی بس است

بیا شمشیر ها را کنار بگذاریم و فنجانی چای بخوریم

اما چرا دستان تو خونی و پشت من می سوزد؟

- ----- - ----- - ------ - ----- - ----- -

من سرد

هوا سرد

برف سرد

زمستان سرد

تو با من سرد

دنیای من سرد

همه چیز سرد

ولی فنجان قهوه ام گرم

این تضاد برای یک لجظه مرا به آرامش می برد

- ----- - ----- - ------ - ----- - ----- -

این گونه نیا که هر از چند گاهی باشد

نیا دنیایم را آرامشم را سکوت اجباری روزهایم را نریز به هم …

که مجبور باشم مدیون قهوه خانه شوم

از بس که خاکستر و دود سیگار مهمانش می کنم

نیا لعنتی

اینگونه گذرا نیا …

- ----- - ----- - ------ - ----- - ----- -

قهوه چی زیاد قهوه ام را شیرین نکن

طعم روزگارم کم از تلخی قهوه ات نیست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا فقط واژه می فروشم و سکوت میخرم
چه تجارت دردناکی ست تنهایی !

- - - - - - - - - - - - -----------------------

زندگی چه اتفاق غم انگیزی است
وقتی تنهایی ات سالها از تو بزرگتر باشد

- - - - - - - - - - - - -----------------------

حتما نباید مدت ها دور از تو باشم تا تنها شوم
یک روز من بی تو ، یک عمر تنهاییست !

- - - - - - - - - - - - -----------------------

هر طور که بچینم کنار هم این حروف الفبا را
جز “تنهایی” معنی دیگری نمیدهند !

- - - - - - - - - - - - -----------------------

وقتی حالت بده روحت بی پناهه
میبینی هر کاری کردی اشتباهه
وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست
وقتی کسی اندازه تنهاییات تنها نیست

- - - - - - - - - - - - -----------------------

تنهایی آنجایی ست که نبودنت آه هیچکس را بلند نکند !

- - - - - - - - - - - - -----------------------

ترسناکند رابطه هایی که به خاطر فرار از تنهایی شکل میگیرند
رابطه هایی که آخرش چیزی نمی ماند،
به جز تنهایی عمیقتر و یک مشت حس آزار دهنده تر از قبل در درون آدمها !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا دیگر شیشه پَهن عینک دودی هم قرمزی چشمهایم را قد نمی دهد !
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ﮔﺎﻫﯽ ﻣﻌﺸﻮﻕ ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﻋﻤﻞ ﻣﯽﮐﻨﺪ
ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﺰﺩکتر میشوی ، ﺩﻭﺭﺗﺮ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ می ﺭﺳﺪ
ﻫﺮﭼﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ اش ﺑﯿﺸﺘﺮ می ﺷﻮﺩ ، ﺑﺰﺭﮒ تر ﺑﻪ ﻧﻈﺮ می ﺭﺳﺪ
ﭼﺸﻢ ﻣﯽﺑﻨﺪﯼ ، می ﺑﯿﻨﯿَﺶ
ﭼﺸﻢ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ، ﻧﯿﺴﺖ
ﻫﺮﮔﺎﻩ ﺩﯾﺪﯼ ﭼﻨﯿﻦ ﺍﺳﺖ ، ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﺑﮕﻮ !
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
اشتراک من و دریا دلشوره هایی ست که درونمان موج میزند اما هیچکدام تو را نمک گیر نکرد !
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
چقد سخته وقتی ازت میپرسه “ناراحت شدی ؟”
اشک از چشات بریزه و بگی اشکال نداره …
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
می روم اما چمدانم را نمی برم …
سنگین است روزهایی که بی تو زندگی کرده ام !
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
نقش درخت خشک را بازی می کنم ، نمی دانم باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن ؟

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
پرم از اشک آنقدر که دنیا باید چتر بر سرش بگیرد …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ﺩﯾـﺪﻩ ﺍﯼ ﺷــﯿﺸــﻪ ﻫـﺎﯼ ﺍﺗـﻮﻣﺒــﯿﻞ ﺭﺍ ﻭﻗـﺘـﯽ ﺿﺮﺑــﻪ ﺍﯼ ﻣــﯽﺧـﻮﺭﻧـﺪ ﻭ ﻣـﯽ ﺷـﮑﻨـﻨـﺪ !؟
ﺩﯾــﺪﻩ ﺍﯼ ﺷـﯿﺸــﻪ ﺧــﺮﺩ ﻣــﯽ ﺷــﻮﺩ
ﻭﻟــﯽ ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧﻤــﯽ ﭘﺎﺷــﺪ !؟
ﺍﯾـــﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﻫﻤـــﺎﻥ ﺷــﯿﺸــﻪ ﺍﻡ ؛
ﺧــﺮﺩ ﻭ ﺗــﮑـﻪ ﺗــﮑــﻪ ،
ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧـﻤـــﯽ ﭘــﺎﺷـﻢ ﻭﻟـــﯽ ﺷــﮑـﺴﺘـــﻪ ﺍﻡ . . .
- -- -- - -- -- - -- -- - -- -- - -- -- -
حــال و روز زنــدگــی مـن را ،
وقـتــی نبـاشـی یــک کـلمه تــوصیــف می کنــد
الـفـــاتحه…
- -- -- - -- -- - -- -- - -- -- - -- -- -
گاهی بی صدا نگاهت میکنم …
مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی ،
شاید اگر بغضم فرو نشیند
صدایت کنم …
- -- -- - -- -- - -- -- - -- -- - -- -- -
او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .
- -- -- - -- -- - -- -- - -- -- - -- -- -
بهش گفتم دیگه نمی خوامت !
خندید و رفت !
تازه فهمیدم شوخی من حرف دلش بود . . .
- -- -- - -- -- - -- -- - -- -- - -- -- -
حالا که رفتهــ ای،
ساعتهــــا به این می اندیشم
که چرا زنــــده ام هنـــوز؟
مگـه نگفتـــه بــودم بی تــــو میمیرم؟
خدا یادش رفته استــــــ مرا بکشــــد،
یا تــــــو قرار استــــــ برگردی؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بی وفا!

این روزها نه مجالی برای دلتنگی دارم

نه حوصله ات را

ولی با این همه گاه گاهی دلم هوای تو را میکند

----- - ----- - ----- - ----- - -----

چقدر متفاوتند آدمها

عشق برای یکی دلگرمی

و برای دیگری سرگرمی…

----- - ----- - ----- - ----- - -----

بیچاره دلم

با دیدنت باز هم لرزید

نمیدانست تو همان بی وفای دیروزی

بیچاره دل است

عقل ندارد…

----- - ----- - ----- - ----- - -----

بعضی وقت ها

چنان کیشت میکنند

که سال های سال مات میمانی…

----- - ----- - ----- - ----- - -----

غریبه ها که هیچ

دوستان هم گاهی به اندازه ی دو سه خط بیشتر

حوصله ات را ندارند…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دلتنگی
تنها نصیب من بود
از تمام زیبایی هایت
---------------------------------------------
تو این دنیا تو این عالم
 میون این همه آدم
ببین من دل به کی دادم
 به اون کس که نمی خوادم
دلم شیشه دلش سنگه
 واسه سنگش دلم تنگه
---------------------------------------------
برنگرد
که بر نمی گردی تو هیچوقت
نمی خواهمم داشته باشمت نترس فقط بیا
در خزان خواسته هام کمی قدم بزن تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است
----------------------------------------------
میخوام که عاشقت بشم
 گل شقایقت بشم
 دلم واست تنگ شده بود
گفتم مزاحمت بشم
---------------------------------------------
میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست
 کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست
دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگست
 فقط در دست هاى گرم تو مردن قشنگست
---------------------------------------------
پیام : موردی برای نمایش نیست
فرستنده : نام فرستنده مشخص نیست
تاریخ ارسال : تاریخ ارسال معلوم نیست
دلم واسه ی تو خیلی تنگ شده
 واسه ی همینه که همه چیز گم شده و از دست رفته!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تلخ میگذرد …….
این روزها را میگویم
که قرار است
از تو
که آرام جان لحظه هایم بوده ای
برای دلم
یک انسان معمولی بسازم ……
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
خــدایــا!
در گــلــویــم ابــر کــوچــکــی اســتــ
کــه خــیــال بــارش نــدارد.
مــیــشــود مــرا بـغـل کــنــی؟!؟
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
سردش بود!
دلم رابرایش سوزاندم…. گرمش شد با خاکسترش نوشت… خداحافظ
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم؟
با غم انگیز ترین حالت تهران چه کنم؟
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
صدای خرد شدن برگها را در زیر پاهایم دوست دارم؛
راستی خرد شدن آدم ها هم به همین زیباییست؟؟؟
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
دلم تنگ میشود…
چشمانم باران میخواهد…
خدایا…
فرو بردن این همه بغض…
روزه را باطل نمیکند؟
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
چه حرف
بی ربطیست
که مرد
گریه نمی کند!
گاهی آنقدر بغض داری…
که فقط
باید مرد باشی
تا بتوانی گریه کنی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شاید گوشم بدهکار نباشد ولی قلبم تا دلت بخواهد ورشکسته است …

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
کاش إنقدری که آدما دلمون رو شکستن یه بارم خلوتمونو میشکستن !

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
“گذشته” را که به یاد می آورم از “حال” میروم !

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
کمترین آرزویم برایت این است که با چشمان مهربانت هرگز نامهربانی روزگار را نبینی هرچند که با من نامهربان بودی !

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
ظاهرا آرومم ولی رسما داغونم !

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
گاهی خوب است آدم بداند وقتش رسیده “دست بکشد” و “رها کند” و قبول کند که جنگیدن بس است …
گاهی باید بگذاری سرنوشت بیاید ، روزگار خودی نشان بدهد و همه چی دست به دست هم دهد تا اوضاع رقم بخورد و تو ساکت و سرد تنها ورق بخوری !

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
ما گول خوردیم وقتی گفتند “سلام سلامتی می آورد” ؛ ما از همان روز که به عشق گفتیم “سلام” تا به امروز تب کرده ایم !
چه سلامی ؟ چه علیکی ؟ ما جوابی هم از عشق نگرفتیم …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این حرف های تلخم را بخوان

از این به بعد تنها به اعتراف ” سکوت ممنوع لب هایم “  لبخند خواهم زد
- -- --- ---- ----- ----- ---- --- -- -
هـمـانـگـونـه کـه آمـدم از خـیـالـت پـاک مـی شـوم!

آرام ، بــــی صـــــدا ، بــــی چــــــراغ

قـــول می دهـــم ذره ای صـدای رفـتـنـم آرامـش سکـــــوتت را برهم نزند!
- -- --- ---- ----- ----- ---- --- -- -
همیشه سکوت نشانه رضا نیست

گاه سکوت یعنی اما یعنی اگر

یعنی هزار و یک دلیل که دل می ترسد بلند بگوید برای از دست ندادنت
- -- --- ---- ----- ----- ---- --- -- -
این روزها ساکت که بمانی می رود به حساب جواب نداشتنت

عمرا اگر بفهمند داری جان می کنی تا احترامشان را نگه داری
- -- --- ---- ----- ----- ---- --- -- -
بعضی حرف ها گفتنی ست ، بعضی نوشتنی و بعضی هیچکدام (سکوت) !

این روزها به هیچکدام نزدیکترم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نفس میزنم و شیشه از بخار نفسم کدر میشود … نقاشی میکشم و پاکش میکنم … خوشم میاد و دوباره تکرار میکنم این بازی دوران کودکی را !
دارد برف میاید مثل همان روزها اما اینجا منم با سیگاری روشن پشت پنجره تنهایی !!!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
من عاشق نیستم فقط وقتی حرف تو می شود دلم سیگار می خواهد …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
اهل پنهان کاری نیستم …
اعتراف میکنم زمانی دل کسی را سوزانده ام ، حالا سیگارها یکی یکی یکی مرا می سوزانند !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ﯾﮑﯽ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﺳﯿﮕﺎﺭﻭ ﺗﺮﮎ ﮐﻦ ﮔﻔﺘﻢ ﭼﺮﺍ ؟ ﮔﻔﺖ ﺑﺮﺍﺕ ﺿﺮﺭ ﺩﺍﺭﻩ ؛ ﮔﻔﺘﻢ ﺿﺮﺭﺵ ﺍﺯ بعضی ﺁﺩﻣﺎ ﮐﻤﺘﺮﻩ !
ﺩﯾﮕﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﮕﻔﺖ …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
چند روزیست سیگار دلم را میزند : دیگر میلی ندارم به او ، ولی بی انصافیست آنطور که مرا ترک کردند ترکش کنم !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
نخ به نخ همه ی روزهای ما مثل سیگاری بر لب های زندگی دود می شود !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
وقتی سیگار پدر را کشیدم ، فهمیدم او چه می کشد !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کنج تنهایی من قشنگ تر از بودن با کسی ست که هر بار دلش به هوای دیگری می پرد….

.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

درویش کوچه های تنهاییم ، کاسه گدایی مرا ، سکه ی نگاه توکافیست

.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

تنهایی یعنی بین آدمایی باشی که میگن دوستت دارن ولی کنار دلتنگیات نیستن….

.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

تنهایی استخوان سوز است ، حتی در عاشقانه ترین ساعتها . . .

.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

بوی دلتنگی میدهم…

حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید . . .

.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

بدونت روز و شب افتاده ام در دام تنهایی /  و تن خسته تر از پاییزم از انجام تن

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 فروردين 1393برچسب:, ] [ 11:55 ] [ ساحــــــل ] [ ]